Sommarkurser 2024

Unna dig en sommarkurs!

Ta chansen att göra något roligt och kreativt. Mullsjö folkhögskola ligger vackert med sjön som närmsta granne. Omgivningarna bjuder på fina vandringsleder i vacker natur. Vi är stolta både över vår närmiljö, vårt kursutbud och våra fantastiska kursledare! Nu hoppas vi att en sommarvecka hos oss ska fylla dig med inspiration, glädje, kunskap och förhoppningsvis ge dig vänner för livet.

Varmt välkommen till Mullsjö folkhögskola!

Du kan enbart göra en giltig kursanmälan via det webbformulär som finns här på hemsidan under fliken
Webbanmälan 2024

Sommaren 2024 erbjuder vi 15 olika sommarkurser fördelat på veckorna 26 samt 31. Har du gått en sommarkurs hos oss tidigare, känner du igen en del av kursutbudet.
Nyheter för i år är en kurs i mosaik med Angelika Geiger. Ny är även kursen Gör din egen Fotobok med Jaana Plate. Vi erbjuder även två olika kurser inom keramik, där Nina Bergqvist med kursen Tekannor är en ny kurs.  Mer detaljerad information om sommarkursernas innehåll, finns under respektive kurs.

Vi hoppas att du ska hitta någon kurs som passar just dig!