Lokaler

Våra konferenslokaler ligger i markplan i det hus vi kallar Hasselbacken. Matsalen ligger ovanför.
I det här huset lägger vi de flesta kurser och konferenser.

Hasselbacken

Det största rummet passar grupper om ca 25 personer och kan möbleras efter önskemål. Internetuppkoppling finns i rummet, ljudanläggning och hörslinga.
Det finns även två mindre konferensrum. I det ena rummet finns plats för ca 15 personer.
Det minsta konferensrummet passar grupper om ca 10 personer och innehåller förutom konferensbord även två sköna sittgrupper.

Grundtvigsalen

Vår största konferenslokal med plats för 160 personer. Lokalen är möjlig att möblera på olika sätt. Lokalen är utrustad med dataprojektor, whiteboard, ljudanläggning, hörslinga och Internetuppkoppling. Ett grupprum finns i anslutning till lokalen. Behövs fler grupprum använder vi skolans klassrum. Cafeterian utanför salen ger närhet till pauser och förfriskningar. Foajén ger utrymme för reception och utställningar.

Övriga lokaler

En skola rymmer många olika slag av lokaler som också kan användas av våra kurs- och konferensgäster.
Vi har:

• Gymnastiksal