Ännu en fantastisk kursvecka!

Det blir något speciellt när 100 deltagare möts och under en vecka får ägna sig åt något de tycker är riktigt roligt! Det är otroligt hur mycket som faktiskt skapas under dessa kursdagar. Kreativiteten fullkomligt bubblar och man möter många leenden och glada skratt.

Vår sommarateljé avslutas alltid med att allt binds samman i ett vernissage. Där visades i går kväll fantastiska bilder som Naturfotograferna samt Blomster- och växtfotograferna har tagit. Vi bjöds på hattparad och fick höra texter som skrivits av skrivarkursen. Teckningskursen hade långa bord samt stafflier med allt material som de hade tillverkat under veckan. Vackra silversmycken visades upp och fina kort som tillverkats av Kalligrafigruppen fanns att beskåda. Man imponeras av allas flit och den skaparglädje och kreativitet man möter.

Tack till alla kursdeltagare och ett stort TACK till er kursledare!

Fikapaus i solskenet

Ett av morgonpassen hölls ute på gräsmattan med utsikt mot sjön

I skolans Rättvisebod handlades det flitigt :-)