Sommar & sol & många härliga gäster!

Kreativitet och skapande, möten med nya människor, många skratt, viss frustration och väldigt, väldigt härligt!

Under två veckors tid har totalt 10 olika kurser pågått och dessutom har precis ett konfirmationsläger med 24 konfirmander startat. Flera nya gäster är på ingång. På Mullsjö folkhögskola är det full fart hela sommaren lång.
Här har hattar och silversmycken tillverkats. I keramikverkstaden har det drejats. Fotografier har tagits och framkallats. Det har designats mönster, målats akvarell och tryckts på tyger. Modeller har avbildats både på papper och i lera. Utflyktsmål har besökts och många svalkande dopp har tagits i sjön precis nedanför skolan.

Vi säger TACK till alla kursledare och kursdeltagare som har gästat oss dessa veckor!

Är du intresserad av att ägna en vecka åt något kreativt skapande och samtidigt få lära känna nya, härliga människor… välkommen till oss!

Utflyktskvällen till Rosariet var uppskattad. Vackert var det också! Hela parken stod i full blom och kvällssolen värmde gott.

En av kvällarna blev det musikquiz med Frida :-)

Morgongympa framför sjön

Vernissagekväll